Manchester back to back

Wow jag har typ 20 läsare på min blogg nu för tiden. Bäst att jag inte slappar till mig som jag redan gjort de senaste tre dagarna...!!!
Har flygit till manchester och tillbaka, igår flög vi dit och idag flög vi hem. Minimum Rest på hotellet utanför flygplatsen. Sov som en gudinna i världens gosigaste säng, dock efter att ha ätit norra jordklotets mest smaklösa och trista roomservice mat. Huvva den blev ingen glad för. Yack! Men men jag hade inget val så det var bara att gapa o svälja.
Manchester flight har jag inte gjort på mycket länge.... och nu vet jag varför jag inte vill göra det igen på....mycket länge!!!!
Folk är väldigt dryckes-sugna..... och sugna på mat och allt vi har i planet rent generellt. över 400 pers i planet är oxå ganska många personer.....!! Boeing 777 sväljer rätt mycke folk alltså!

Hade 25 pers i buissnessklass dit och hem, men det kändes som 35. Folk var snälla och trevliga, men det var ändå vääääldigt hektiskt.
Jag är faktiskt helt död, och imorgon, ja om typ 12 timmar, så ska jag flyga till Kairo!
Det lär ju bli som en semester det med... NOT!

Kommer bli svårt att somna inatt, är ganska "upp i varv."

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0