Afrika här kommer jag :)

Hej hopp allesammans!
Här sitter en människa som INTE tycker att raggmunkar är speciellt gott. Men nu vet jag det iaf.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att dom hade kunnat bli godare om jag hade haft alla ingredienser hemma så att jag kunde ha gjort en riktig smet!
Jag hade dock ingen mjölk, och det var ju så himla sent redan att jag inte orkade gå till affären. Jag kom nämligen ihåg att jag hade våffelmix pullver i skafferiet, så jag använde det till smeten.
Jag hade heller inget bacon,  som jag tror är ganska viktigt att servera till, för den goda salta smakens skull!
Lingonsylt hade jag iaf, annars hade jag ju såklart inte ens gjort raggmunkar in the first place.
Aja, inge mer sånna för min del tack. Åt tre stycken, snacka om degklump i magen alltså!

Såg massa avsnitt av Gossip girl igår oxå, la mig typ vid två igen. Perfekt för jag sov till tolv i dag. Har med andra ord just ätit frukost. Om någon timme eller så blir det gym, sedan handla lite mat och göra lunch. Middag äter jag ikväll i planet tänkte jag.

Det är långt till Johannesburg, åtta timmar tar det nog iaf. Huvva säger jag bara eftersom det är en nattflight.... kommer bli jobbigt att hålla sig vaken!
Jag ser iaf fram emot min layover eftersom Hotellet vi bor på är så himla nice! det är ett femstjärnigt Radisson Blue hotell som ligger i Sandton som är ett fint område av staden. Det finns pool, enormt gym (med egen innomhus löpbana på 400 meter) gratis internet på rummet och hotellet ligger jättenära en massa sjysta restauranger.
Jag hoppas på god mat och gott rödvin och en allmänt avkopplande vistelse!

Vi hörs från Johannesburg!

Kram och hej, tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0