En natthalsning fran Sydney!

Hej hopp!
Klockan ar kvart over tre pa natten har i Sydney men i Abu dhabi ar klockan bara kvart over nio pa kvallen, det ar darfor jag ar vaken och pigg som en larka!
Jag hade inte planerat att stanna pa abu dhabi tid, men sa blev det anda.
Igar kvall nar vi kom till hotellet gick jag ut med piloterna, food and beverage managern och en annan tjej till den tyska restaurangen i The Rocks. (Ar sa less pa denna restaurang, varfor vill alltid flightdeck ga dit???) Ar man i Tyskland gar man pa tysk restaurang, men ar man i Australien finns ingen anledning ju!!! Aja...

Jag la mig typ halv elva igar for jag var verkligen helt slut. Jag hade hoppats pa att sova till sex pa morgonen och efter det skulle jag ta en powerwalk i botanical garden och sedan ata frukostbuffe och kanske titta i affarer efter det. Men tji fick jag. Jag vaknade 03.00 och var superpigg, kunde bara inte somna om sa jag sag tv till efter sex pa morgonen innan jag antligen slocknade igen.
Vaknade upp kvart i ett pa dagen och gick till frukost buffen, hmff.... menar LUNCH buffen! For mig var det 7 pa morgonen abu dhabi tid men tyvarr sa serverades ju ingen frukost langre. Sa jag fick ata lunch istallet och den var inte speciellt god. Det ar svart att pula i sig mat nar man e sugen pa mjolk o flingor!

Efter frukosten (LUNCHEN) sa hade jag tankt ga o kolla i affarer, eller ga en powerwalk.... men some how sa somnade jag i sangen och vaknade inte forran halv fem!!!! SUCK!
Jag kande mig nastan sjuk av att ha sovit for mycket, sa jag slangde pa mig klader och gick ut pa stan ett tag.
Tyvarr stangde ju affarerna sex sa efter det var det ju bara att ga hem igen, skulle dessutom mota upp ganget igen halv atta redan.

Vi mottes halv atta ikvall och gick till Darling Harbour for lite REAL FOOD!!! Dvs Steaks and ribs!
Jag at en combo av badadera och drack gott Shiraz till. MUMS! Mycket battre an tysk mat!!
Mumma vad dom e duktiga pa kott har down under alltsa :)
Efter det gick vi tillbaka mot hotellomradet och satte oss pa en pub i ett antal timmar o forsokte fa tiden att ga. Alla andra var oxa pa abu dhabi tid precis som jag.
Jag tanker va uppe till sex tror jag, ga pa frukostbuffen och sen hoppa i sang, och sova hela dagen fram till var pickup. Vi far se hur planen kommer fungera. Bra hoppas jag!

Hoppas allt ar bra med er alla!

Kram och hej fran mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0