En snabbis bara

Hej hopp!
Jag är tillbaka i landet utan grönska och skall snart göra mig iordning för nattens ljuvliga tripp till Karachi!
ska försöka slänga in ett inlägg ändå.

Manila var trevligt, båda vägarna var det inte ens halvfullt i buisnessklass och dessutom får man 2 timmars rest på dessa boeing flighter. Ganska nice att ligga och sova i två timmar utav åtta.
Väl i Manila så hann jag med att klippa mig och göra slingor på Toni n Guy, precis som planerat.
Dock var väl kanske inte priset RIKTIGT som jag hade tänkt mig, det gick på 6000 pesos och det är typ tusen spänn!!! Hallå, vi snackar ASIEN nu oxå. Hårklippningen var billig, typ 150 kronor, men slingningen var tydligen svindyr. Inte blev det lika ljust heller som jag hade velat, men alltså jag var mest glad att mitt hår ändå ser OK ut efter att ha låtit filepinarna gå lös i mitt hår.
Tacka vet jag Mona, då vet man att det blir bra!
Annars hann jag som inget mer i manila, jag gick på gymmet och sov. Åt en roomservice. Sen var det dags för hemfärd igen. utsvulten som en stackare landade jag i abu igår morse, kan inte äta maten som catering ger oss från Jakarta, Manila, Dhaka,.... nej det går inte! Måste dock erkänna att choklad croissanterna vi hade uppe i buissness INTE var att leka med..... mummselimums. Inte så nyttigt dock så jag stoppade mig själv efter tre...!

Igår hände inte mycket, bakade citronmuffins med Fredrik, eller det var egentligen bara jag som bakade. Dom blev supergoda. Mummmms! En annan fyller ju år snart så nästa bakning blir BULLAR, det ska bli intressant och se hur det går. Då behöver jag allt lite hjälp av karln dock tror jag.... knåda degen till exempel ;)

Idag blev det gym, som jag ju försöker gå på så ofta jag kan. men dagsformen var inte alls den bästa :(
Är väl lite sliten kanske sen Manila. Nu ska jag ju göra Karachi och Riyahd natt, kommer va ännu mer sliten efter det. Hatar att jobba natt alltså!

kram och hej!


Så här blev håret. OK måste jag väl ändå erkänna till min glädje :)




Kommentarer
Postat av: Eva Noble

Glam girl No 1, hur söt som helst och världen för dina fötter. Kom hit och bytesstäda, häng tvätt och mangla med din gamla Eva om du tröttnar på "high life". Tänker på dig ofta och du måste stärka ryggen för att hålla värken borta med vad heter det nu, jo gymnastik.

Sköt om dig

2010-08-02 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0