Matar på...

Nu har jag matat både min hy och min mage. Känns bra!
Kvinnan som företrädde hudvårds märket La prairie igår påpekade att La prairie MATAR huden och att det är därför märket såklart är bäst i världen (och typ dyrast).
Som tur var så fick vi lite småburkar och tuber i goodie bagen så nu ska jag köra med dom ett tag och se om jag känner mig yngre och finare :)


Maten mitt ansikte fick


Frukosten min mage fick. Notera: BREGOTT smör och ALLERUMS Greve!
Sommartid i abu är semestertid, folk åker hem till sverige och kommer hem med allehanda godsaker....!!



Har sovit halvkasst inatt trots att jag rent teoretiskt måste ha varit jättetrött. Hoppas jag kan sova senare på dagen eftersom jag ska till Riyadh inatt och pula på.
Flyger med ett av våra flygplan som har sviter i första klass, ska försöka ta kort på det inatt och lägga upp i bloggen!
Flög samma flygplan igår natt till Karachi, jag jobbade i forsta klass och vi hade dessutom tom kabin på vägen tillbaka, önskar att jag hade haft med mig kameran alltså.
I Karachi har vi ett tre timmars stopp innan avfärden på morgonen, så då får vi sova eller gå i duty freen om vi vill. Jag bäddade ner mig själv i en av dessa sviter, stängde dörren och försökte sova.
Det är väl det närmaste jag kommer komma att få använda dessa första klass säten! Det är visserligen billigt för oss att åka där som crew jämfört med fullt pris som vanliga resenärer betalar. Men ändå lite väl dyrt för att det ska va värt att välja framför till exempel buissnessklass!

Dagens fråga är om jag ska orka gå på gym eller ej? kroppen känns inte ens i närheten redo för någe ansträngning idag. Synd. Är så himla trött och sliten.
Ska gå iväg nu till affärn och handla mat, måste laga nåt storkok som jag kan äta till lunch och middag. Undra vad? kanske gör en shepherds pie ? det var länge sedan.

kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0