Min första "goodie bag" , What a success :)

Efter att ha genomlidit 6 timmar av käcka små möten med duty free distribuenter på Aloft hotel, deltagit i ett cocktail party och stått och tittat på en prisutdelning utan att vinna..... så fick jag och Louise ÄNTLIGEN lön för vår möda!!!

THE GOODIE BAG!!!!

Måste säga att jag är RÄTT så nöjd.... bara en av parfymerna "Clive Christian" säljs för ofattbara 2400 dirham ombord på våra plan. Detta betyder inte att jag automatiskt tycker att den luktar gott. Men nästan 5000 kronor rikare är jag nu om man räknar till marknadsvärdet av denna parfym... :)

Efter att ha flygit Karachi inatt och efter det bara sovit 3.5 timmar så kan jag lova att det stundom var LIIIITE jobbigt att delta på detta event. Men det var värt mödan som tur var!!!

Kolla in mina bilder på godsakerna!


Min Moschino Goodie bag med alla gåvorna utanför :)


Totalt tolv gåvor fick vi av olika företag.
Aigner
Valentino
Bobbi Brown
Biotherm
Cacharel
Hugo Boss....mfl


Fina grejor :)


Fint märke på vår goodie bag, blir nog min nya strandväska

Tack och hej för mej!!!





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej! Vad kul att du fotar så man får se lite av varje! Det såg bra ut det du fick!! Bra foton!! Lycka till i fortsättningen!! Kram

2010-08-03 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0