Mot Beirut

Hej hopp!
Nu blir jag snart upphämtad till min Beirut flight. Jag har ett öga som är helt rött av allergi så egentligen borde jag väl ringa in sjuk. Men att "sjuka sig" är inte min grej.
Jag vet inte vad det är i mitt hus, men troligen damm, mögel och asbest med tanke på hur fort man bygger upp ett massivt höghus i dett land. Det finns inte tid att bygga friska hus....
Eller vad vet jag, kanske är jag allergisk mot pollen, eller nåt.
I och för sig är jag aldrig utomhus nu under sommaren i Abu dhabi och vart pollenet ska komma ifran i denna öken där mitt hus ligger, det vette tusan! But u never know!

Tog ett kort på ögat mitt nyss, men jag hinner inte lägga upp det. Kanske ikväll men då har det nog (förhoppningsvis) gått över. Har haft problem me kliande ögon i ganska precis en månad nu.

Igår körde jag "Gossip girl" maraton för andra kvällen i rad. Japanen har lånat ut första och andra säsongen av denna serie som jag bara hört talas om förrut. Nu vet jag äntligen vem den där Blake Lively är. Skitsnygg!!! Henne vill jag va! Förstår att hon blivit känd efter denna serie.

Kram på er alla och ha en bra dag!

Jag hann lägga upp ett kort på ögat, håll till godo ;)



Visst ser ni att ena ögat inte mår bra idag ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0