Mycke jobb!

Hej hopp!
Kom hem från London för några timmar sedan och då kan man ju tycka att man kan få va ledig o slappa lite ett par dagar (London flighter är terrrrible!)
Men nej, imorgon bitti klockan nio ringer väckarklockan för jag ska iväg till Beirut och tillbaka..... suck!

Har blivit dåligt me bloggande nu ett par dagar, har liksom inte haft tid!
Men imorgon kväll när jag landar så e jag ledig till och med kvällen den 21a, härligt!
Har en del att fixa med!

Jag kan iaf avslöja att jag köpt något för mina födelsedags pengar som jag fick av familj och släkt :)
Något stort, platt och svart som man kan ha i vardagsrummet :)
Jippie!

Nu fattas bara att skaffa ett TV-kanals abonnemang som enligt rykten kan ta längre tid än lovligt att få hit!
Tills dess tittar jag på tv4play och svtplay på min älskade Iphone!!!!
Önskar jag kunde koppla in iphonen till Tv:n så jag kunde se svensk TV på TVn!

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0