No words needed

Har ätit den godaste måltiden på flera månader, kan inte ens minnas när jag åt något som var godare än detta. Alltså förstår ni att det var riktigt gott ;) !
En fet 350 grams oxfile bit fylld med jalapenos och fetaost, med en klick kryddsmör på toppen. Serverat med härligt potatismos och en smarrig pepparsås. Till det drack jag tre glas sydafrikanskt rödvin.
Say no more.
Jag Betalade 220 kronor för detta. Hur billigt är inte det???
Allt vin vi drack under middagen var complimentary eftersom vi är crew, väldigt värt för där sparade vi säkert flera hundra kronor. BullRun heter restaurangen. rekomenderas verkligen!

tack och godnatt för mig!

(har försökt nu i en timme att ladda upp ne bild på min goda måltid, men icket, vet inte vad som är felet)
Ni får helt enkelt avnända fantasin när ni ser min stek framför er!
hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0