Ruski Truski Belaruski!

Nya schemat kom ut igår, det tog en evig tid, men tillslut var det publicerat och vår nervösa väntan var över.
Jag är väl inte direkt supernöjd med schemat, jag har en chicago (jätte glad är jag för den), Paris och en massa trista turnarounds och Standbys.
Men jag och kristin fick iaf vår önskade Minsk!
Vi åker till Vitryssland den 7e september och rockar staden i 48 timmar ;) ha ha ha!

Det roliga var att igår morse så hittade en crew en kvarlämnad sak i planet,  jag såg det som ett hemligt tecken för att vi faktiskt skulle få vår Minsk!
Vad kan det ha varit som hon hittade?

Det hemliga tecknet




Det kan bli lite svårt att prata ryska TROTS vår nya super-ordbok....
Känns inte som att jag lärt mig det ryska alfabetet än alltså....
POCCN RPNNR COCKNR PCCAR.....
Står det ju..... hm.... inte så enkelt!


Tack och hej för mig!
Spatsiba!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0