Ung och vacker...fortfarande!?

Hej Hopp! Fyller tydligen 26 år idag. Oj känns konstigt att skriva. 26..... känns gammalt!
Hur som helst. Har haft en toppen dag med kära vänner och jag lägger upp lite kort.
Vaknade i morse och fick bullar och te på sängen, samt en IPHONE, en kettle bell och en elektrisk tandborste :) :)
Dagen har jag tillbringat på Radisson blu med Fredrik plus vänner. startade med brunch och blev kvar ända till kvällen!

Imorgon bitti ska jag flyga till bahrain på en väldigt okristlig tid på morgonen, så ingen sen natt för mig ikväll nej. Lika bra det, När man är hela 26 år så orkar man ändå inte med så mycket rajtan tajtan och asll night long längre ha ha!


Bullar till födelsedagen bakades redan den 4e, Check!


födelsedags blomma! Check!


födelsedags tårta! check!


Några vänner! check!


Poolhäng! check!


Pina colada! Check!


Männska som var ännu äldre och tröttare än jag! check!


Fint ställe! check!

Tack och hej för mig!
kram på er alla och tack för grattis hälsningarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0