Uxbridge och Hounslow

I London gick jag ut med en annan svensk tjej ur mitt crew samt den rumänska cabin managern. Vi åkte först till Uxbridge. Buss "two two two" tog oss till detta mysiga ställe...

(Jag har inte lämnat hotellrummet på mina London layovers på över 1.5 år... skandal...)

Så det var verkligen på tiden att jag tog mig en titt bortanför Crown Plazas murar!!!









Mysig pub vi åt lunch på. Puben och trädgården var mysigare än maten var god om vi säger så... :)


Kolla vad vi HITTA!!! Fint väder, ute servering och en iskall Kopparbärs Cider!!! almost Sweden!!!


Det enda felet med denna bild var att vi inte befann oss i SWEDALA!! SAKNAR!!!


Min supernyttiga lunch! Bestående av rostbiff inrullad i Yorkshire pudding (smakar typ som tjockpannaka) med hälsosamma pommes och lite fräscha såser till! De där äckligt onyttiga ärtorna rörde jag INTE ! ;)


Uxbridge är en trevlig liten stadsdel tycker jag. Har varit där förrut men det är närmare tre år sedan. Tiden går så fort! jag och min fd "fru" Sofia (MISS U!!!) var där och partajade en gång i tiden när man fortfarande var ung, snygg och nyutexaminerad flygvärdinna :)
Innan man blev desillussionerad och sliten ha ha!

Efter att vi ätit lunch så hoppade vi på 222 bussen igen och åkte till West Hounslow. Även kallad guds glömda stadsdel... ;)
Där är det INTE mysigt och jag skulle inte vilja strosa omkring där efter att affärerna i deras centrum stängt. Nu är jag ju ingen "Londons stadsdelar expert", men jag vet jag jag tror och ser! Och i Hounslow vill jag inte bo!
Dom har iaf en Primark, alla cabincrews favorit affärskedja. det var därför vi åkte dit.
Egentligen förstår jag inte varför. Det mesta inne på Primark är billigt skit! Ja just ja, Billigt var ordet!
NU minns jag varför alla alltid vill åka dit o shoppa!
Jag måste erkänna att även jag kom ut med en påse i handen. MEN jag hade LIKA GÄRNA kunnat vara utan det jag köpte!
Jag är inget fan av Primark, varken nu eller förrut. Fick bara det bekräftat ännu en gång! Bra att komma ihåg!



Kram och hej, nu är det läggdags för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0