Tråkig månad

Oj den där rubriken låter ju inte alls bra eftersom det är december och jul och nyår och ja.... december borde väl vara en superrolig månad???!!!
Men här i öknen så är det ändå lite halvtrist... det är mest..öken!

Julstämningen vill inte riktigt infinna sig när det inte är snö och kyla! FAST att jag har pyntat mitt hem och lyssnar på svenska julsånger varje dag!

jag har ett sådant otroligt trist jobbschema denna månad, det sämsta sedan jag började flyga för 3.5 år sedan!
Jag har hunnit flyga till kuwait och till bombay, ikväll ska jag till Karachi....
Sedan har jag Erbil (Irak), Doha, Bahrain, Bombay igen, Cochin, Athen och en minimal layover i Frankfurt på 15 timmar. Inte så mycket att hurra för alltså!!!
Inte en enda gång denna månad kommer jag få strosa runt i någon europeisk stad och mysa och känna julstämning eftersom jag kommer att vara i UAE heeeela månaden! ja förutom 15 timmar på Frankfurts flygplats då.... ICKET att förglömma ;)

Har iaf bakat lussebullar igår och gjort en pepparkaksdeg idag, peppisarna skall bakas imorrn. Lity mys me tjejerna blir det då.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0