Världens dyraste julgran bla bla !

Blev informerad igår om att det till och med stått i Aftonbladet om julgranen som pryder Lobbyn på Emirates Palace. Tydligen så är det världens dyraste julgran, såklart...
Allt i det här landet ska ju vara världens dyraste, största, längsta, lyxigaste, och så vidare....!

Jag och Louise åkte dit nu ikväll och med facit i hand så kan jag meddela till er som inte fått se den live, att det är en flopp!
Julgranen i sig är inte värt mycke, fattar jag det som, däremot har nån juvelfirma lånat ut sina smycken som hängts upp på lite olika strategiska platser i granens underdel. Typ klockor för 2 miljoner kronor, halsband för 4 miljoner kronor.... och så vidare...!
Jag trodde liksom att julgranskulorna och glittret och pyntet skulle va gjort i guld och diamanter, men så är det inte!

Jaja, det Abu dhabi ville med denna julgran är ju att få publicitet. Och det har dom tydligen fått! Juvelfirman oxå för den delen....
Men ni har inte missat något gott folk :)

Gonatt!





fin tjej och fin julgran



'


IRL


Pärlhasband i granen är ju en vanlig syn, kanske inte lika dyra som dessa dock!


All I want for christmas....... is this!!!!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0