Bilder från Paris, eller närmare bestämt "Roussy en France"

Vackert värre var det i Paris måste jag erkänna. Vädret alltså.
Fransbaggar eller frans-froggar kan jag faktiskt klara mig utan känner jag! Arrogantare folk får man ju leta efter och
om man inte snackar engelska kanske man inte ska jobba på ett hotell?!

Men Solen strålade från en klarblå himmel och det var minst 25 grader varmt. Helt underbart!
Jag stannade hela dagen i byn Roussy en France eller hur den nu heter, där hotellet ligger.
Hade en trevlig dag med crewet med lunch, picnic, fotboll och roomservice. i den ordningen ;)

Här kommer lite bilder!


Picnic proviant


Mysigt i parken


Fransk bildkvalite.... storbilds TV:n i hotelllobbyn slutade fungera under
Frankrikes VM premiär match ;)


Så istället för fotboll tittade jag lite på utsikten från mitt fönster. Fin himmel!


Sen beställde jag roomservice och sag klart fotbollsmatchen när TV:n till sist började funka igen!


Hej då!
skriver ett längre inlägg snart......!






Kommentarer
Postat av: Espen

Hola! Visste ikke at du hadde egen blogg...sweet:-) Alt vel med deg? Kommer du på partyet til Matias midtsommer? Andre og jeg kommer over på fredag... It's bullfrogtime....haha. Take care, be safe!

2010-06-14 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0