Fast I melbourne!

Hej allesammans!
Har jattelite tid pa ett internetcafe som stanger alldeles strax, tankte bara meddela att det som
"AAAaaaldrig hander mig" har hant.
Dvs att jag helt ovantat blivit fast pa en layover pga tekniska problem med planet!
Vi grat hela vagen tillbaka till hotellet....eller inte! kanske var det sa att gasterna grat och vi skrattade av gladje :). Det later vi av politiska skal vara osagt!

Jag har iaf fatt 48 timmar extra har i melbourne, 24 av dessa timmar har redan gatt.
Imorgon kvall aker vi hem igen med vart plan, som sa kommer vara tipp topp lagat igen, inshallah!

Aterkommer nar jag ar hemma i abu igen och berattar the real story.... ! wihoo!

kram pa er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0