På väg till Melbourne....

Hej Hopp allesammans!
Ikväll ska jag flyga till Melbourne av alla ställen, det är inte för inte att jag känner mig lite nervös. Jag har inte flygit nu på en vecka och totalt i Maj månad så flög jag bara 3 flighter. Jag känner mig riktigt ringrostig och nervös!
Vi har fått en helt ny manual som jag inte riktigt har läst igenom än och det är massor med nya grejer att tänka på så idag har jag nåt att göra kan man säga..... dvs plugga!

Melbourne är inte en av mina favorit destinationer och speciellt inte nu när det är vinter down under!
Jag hade hellre åkt till New york eller Chicago!! Där är det ju sommar och varmt och man hade ju kunnat ägna sig åt mycket mysigt ju!
Efter en Melbourne flight är jag alltid helt förstörd eftersom det är en nattflight dit, oftast är oxå hela planet smockfullt och det betyder ju att man får jobba som ett djur....!
Jaja det är bra betalt så jag ska inte klaga, man "måste" ha en sådan där Ultra lång flight i månaden för att lönen ska bli något att glädjas åt, så jag ska inte klaga!

Igår hade vi en trevlig dag på Yas Island, Hotel Crown Plaza. Louise visste bestämt med sig att hon hade legat där vid poolen ca 6 dagar tidigare. När vi entrar poolområdet så visar det sig att det nog ändå inte var där hon legat trots allt. Ha ha ha Louise du är sååå rolig ibland! Inte ens när vi stod mitt i trädgården vid poolen så var hon helt säker på om det var där hon hade varit ;) Det visade sig till sist att det var på Park inn hon hade legat.
Iaf så visade sig Crown plaza ha en riktigt frasch och fin pool. Vi käkade lunch i poolbaren innan vi parkerade oss i solstolarna och njöt av dagen.
På kvällen blev det paketöppning, middag och tårta, trevligt trevligt.

Lägger upp några bilder från gårdagen
Wish me luck i Melbourne!
kram


Tårtgarnering på morgonen igår!


presentbord :)


goda alkoholfria drinkar!


sommar sommar :)


sweet life


mysigt

Kommentarer
Postat av: Tore

Hoppas att Melbourne går bra och att det inte blir alltför jobbigt med sömnen efteråt...!

Kram

pappa

2010-06-01 @ 12:30:50
Postat av: Louise tarden

Tho vad vi njuter. :)

2010-06-02 @ 23:33:34
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0