Min nya blogg!

Hej mina vanner!
Efter ett halvar utan att blogga har min abstinens blivit for stor och nu gor jag ett forsok har igen!
Forrut lag ju min blogg pa backpacking.se men det kanns val inte direkt som att jag ar en backpacker ha ha!
Battre att jag bloggar fran min egen lilla blogg om mitt eget lilla liv :)

Med tanke pa hur mycket tid jag oftast har over, sa kan det nog handa att denna blogg blir ganska valuppdaterad!
sa glom inte att kolla in varje dag :)

kram pa er alla!


Jag, nagonstans utanfor Abu dhabi






Kommentarer
Postat av: petter

hej hej älskade lillasyster.... kul att man kan läsa och hålla koll så du sköter dig :p

2010-05-27 @ 09:37:36
Postat av: Mother

Äntligen får jag höra lite mera om ditt lilla liv i stort. Lycka till med nya "dagboken" i bloggform. Önskar att alla dina upplevelser kan omformuleras till magiska ord, som ger oss nordbor levande och fantasiska skildringar. Alla Vi(som du också vet) harstort behov av att insupa allt som andas spänning och värme....

2010-05-27 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0