F1 helgen

Nu är Formula 1, eller vad det nu heter nu igen, över för denna gång!
Jag hoppas att jag är helt ledig nästa år och kan köpa biljett ihop med någon och liksom se ALLT!
Spendera liksom hela dagarna där ute på Yas Island, och kvällarna! Det är verkligen sjukt snyggt...., antar att ni kanske sett nåt på TV:n därifrån och tro mig det är häftigare i Verkligheten!

På fredagen var vi inbjudna på stort poolparty hemma hos Mattias som numera bor i Al Reef. Hade aldrig varit där förrut men det visade sig vara nice, men lååångt bort i ingenstans (enligt mig). Som en ökenoas typ haha!
Men huset var det inget fel på och vi hade en trevlig eftermiddag där med mat, dryck, sol och poolbad (dock ej för mig eftersom jag är badkrukan nr 1)
Vi var väl en tjugofem svenskar och några andra typer och vi hade väldigt trevligt!
På kvällen åkte vi in till Yas island för att se Kaney West uppträda och han var väldigt bra!!!! Det var nog egentligen bara jag som verkligen ville se honom, så hälften av poolparty gänget åkte inte ens dit.
Jag njöt iaf av bra konsert och bra sällskap och natten slutade på en nattklubb på shangri la. Sedan blev det hamburgare hemma hos mig klockan fyra på natten innan man till sist kom isäng!

Dagen efter var seeeeeeeeeeeeg, till sist lyckades jag och louise gå till affären och köpa tacos-ingredienser och styra upp en enormt good tacosbuffe som blev både frukost/lunch och middag!
Jag åkte med Sam och tittade på racet en stund mellan fem och sex och det var faktiskt det enda jag hann se av racen. Hade ju biljett för lördag och söndag men på söndagen åkte jag ju till Chicago.

På kvällen såg vi Linkin park uppträda och dom var bra. Tydligen har dom vunnit nåt pris på MTV för bästa live uppträdande så jag antar att deras uppträdande var väldigt bra! Har inget att jämföra med direkt! Men dom har bra låtar och så så det var kul!

Direkt efter konserten for vi hem eftersom att alla var helt döda.... Hoppade i säng och sov ett par timmar och for sedan till USA. Snacka om hektiskt vecka...!

Bilder kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0