Formel 1

Formula 1 eller Formel 1 eller F1 vad säger man egentligen????
Men jag har iaf biljetter till det :)

På fredagen ska vi på stort poolparty hemma hos Mattias, enligt rykten sedan förra året kan det gå rätt vilt till haha! På kvällen blir det after-race konsert på Yas circuit med Kaney West!
Hämtade fyra gratisbiljetter idag :) king!

På lördagen ska man kanske försöka se liiite på själva racet, även om jag inte är speciellt intresserad. Har ju faktiskt redan sett ett F1 race i bahrain, finalen förra året. Satt till och med på VIP läktarn precis vid startlinjen, inte var det mycket bättre för det hihi ;)
På kvällen uppträder Linkin Park, det ser jag fram emot!

På söndagen är det finalen, och Prince uppträder, men jag kommer inte att va där för jag flyger till chicago på morgonen. Men det är ok, prince är jag inte så intresserad av ändå.

Full rulle är det här med andra ord.

Nu kommer lite bilder från alla möjliga ställen


Fin solnedgång utanför mitt hus!


första molnen man sett i abu på ett halvår dök upp i måndags!

mina snygga sneakers som jag köpte i Munchen!


myys me tjejerna hemma hos Maria. Syns det att dom var lite slitna....hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0