Nu är det jul igen!

Jag struntar i att det är tidigt, för om man som jag, flyger och flänger hela tiden så tillbringar man inte lika mycket tid hemma i sin lägenhet. Då får man ju rent procentuellt se mindre av sitt julpynt och sin julgran än alla andra. Så därför, för att kompensera detta, så är det ju helt rätt att sätta upp allt liite tidigare än typ 10e december!

Så härmed kan jag meddela att jag julpyntat färdigt! Julgranen sattes upp imorse! och resten av julpyntet ställde jag fram för 4 dagar sen. Mysigt värre!
Det blir kul att se vad mamma säger om mitt fina hem :)

Mammi kommer ikväll, landar i Dubai kvart i tolv. Tyvärr tyvärr så ville min företag inte ge mig ledigt idag och imorgon fast jag så snällt bad om det.... nej istället måste jag flyga till Kuwait.. suck.
Men, jag är tacksam att jag ska till kuwait och inte till Indien eller Pakistan! Kuwait är en snabbis bara, en timmme dit och hem, lätt service. Jag hinner göra en del idag ändå eftersom jag inte skall infinna mig på flygplatsen förrän klockan 01.00 inatt.
Kära vännen Mattias ställer upp som  chaufför så lilla mammi kommer hem till Abu dhabi ordentligt trots mitt lilla missöde med ledigheten!

Nu skall jag gå till Headoffice och hämta ut min flygbiljett till Sverige. Vi får en gratis hemresa per år. Förra året använde jag den inte ens, ekonomiskt ;) not.
I år får dom inga gratis pengar av mig, nej nej nej!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0