Pappa och Lise på besök i abu dhabi



Enligt rykten på stan så hade dom en tuff flygresa till Abu dhabi. Ja man kan säga att dom rent ut sagt led.... ;)




Nja det smakar lite konstigt....... tyckte Lise och petade i maten ;)


Champagne är överskattat sa Tore och drack bara 4 glas.... ;)


The route


Lise kunde knappt se dom andra passagerarna och det var ju trist.... ;)


Det var nog nåt fel på pappas säte oxå eftersom det gick att ligga raklång ;)


Äntligen framma! Tacos buffe hemma hos den perfekta dottern :)


Jobbigt att ligga på denna vita sandstrand ;)


skit-svårt att klättra in i Fredriks bil var det oxå ;)


Mitt palats. Etihad Plaza .... :)


Min utsikt är ju inte mycket att hurra för dock, och hur sanden kan flyga ända upp på min balkong förstår jag inte!!!


Vackra bruttor :)


Fina pappa och lise


Fina ungdomarna ;)


Eftermiddags kaffe för svennebananerna!


Öken prinsessan :)


fin solnedgång faktiskt


Havets läckerheter blev nästan utrotade efter att vi var på seafoodbuffe....!


Lise var en prisvärd besökare för restaurangen eftersom att hon dissade hummern till förmån för desserterna.... ;)


Sen åt vi ännu mer, libanesiskt till Lunch i Dubai, Jumeira walk, Supergott


Burj Khalifa, Jag och Lise!


jag o pappsen


Ute på Yas Island med Mattias på lite sightseeing


Ensam på playan! ser det ut som iaf!


I en hiss på Yas hotell




gomat!


Nöjd pappa sista kvällen


Det var jättekul att ha besök, men alldeles för kort!

kram och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0