Underbara Munchen

Kom hem igår morse från munchen, har inte varit där på over ett halvår tror jag...
Förrut flog jag dit varje månad och jag konstarerar nu som då: Munchen ar en fantastisk stad!
Jag hade turen nu att få ett fantastiskt höstväder med sol och ca 15 grader, tydligen var det ett hogtryck som kommit over bergen fran Italien.

Jag hade 36 timmar i staden och jag spenderaden med mig sjalv, och njot varenda sekund! Jag promenerade i flera timmar bada dagarna och laste bocker pa kvallarna pa det fina hotellrummet. Vilket lyxigt liv jag lever anda ! Jag ar tacksam:)

Kopte ett par coola skor oxa, Esprit, sneakers med hogt skaft i vintermodell, typ, vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom. Bilder kommer! imorrn!
summan av kardemumman, jag älskar Munchen! det maste vara en av europas vackraste och mest valmaende stader. Folk ar rika, snygga, glada och det ar fullt av turister.

Idag har jag varit pa stranden med Fredrik och Louise och Lena, supermysigt! Vadret ar FANTASTISKT nu i Abu!
snabbt glommer man hur man lidit i fem manaders tid medans andra njot hemma i sverige. Nu ar allt som det ska vara och jag trivs for fulla muggar!

kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0