Bilder från Coola Chicago

Lägger upp lite bilder från Chicago, dom är kanske inte så roliga men jag hoppas det framgår åndå vilken häftig stad det är! Hade en trevlig dag där!
Det var 20 grader varmt men väldigt grått. I princip sommar iaf!


Startade dagen med en starbucks kaffe, handy att bryggaren fanns i mitt badrum :)


Ute i staden kring nio på lördagsmorgonen. Ganska lugnt på sina håll


Lite grått på himlen men varmt ute trots att det nog ser kallt ut på kortet!


Fina blommor längs Michigan avenue


Mycke gråa hus, vackrare i verkligheten än på kort!




Den coola spegel-bönan i Millennium park


japp, enda kortet på mig från denna dag :)


coolt va!?




Nere vid Lake Michigan


Lite färg i allt det gråa!


Börjar det se lite mörkt ut där i horisonten mån tro.....?


Hamna mitt i nåt slags charity maraton!


ja sen börja det regna.....


Det blev jättemörkt och kändes som kväll, fast klockan var 11.00 !

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0