Blondie

Äntligen är jag fin i mitt hår en gång för alla!
Alltså lika fin som när min kära Mona fixar mitt hår hemma i Umeå, tyvärr är det ju rätt långt till Umeå så det är bra att jag nu hittat en svensk frisör på närmare håll :)

Jag, Mattias och Lena ¨kte in till stan igår kväll, närmare bestämt till Anette. Hon bjöd på ost, vin, kex, oliver och klippning! Snacka om guld-frisör. Vi kom ut ett par timmar senare mättare och snyggare än på länge ;)

Bildbevis på en dock väldigt trött och osminkad Maggie


Här var jag fortfarande pigg och alert! trots 2 kilo aluminium foile i huvudet!


Hann trycka i mig lite libanesisk hämtmat medans slingorna verkade...


Medans jag väntade på att blekmedlet skulle verka så fick Mattias hoppa ner i frisör stolen!


Lena hade också turen att få en omgång med skickliga Anette och hennes sax!


Blond och fin eller hur!?


Fram och bak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0