Här sitter jag!

Ja här sitter jag med en hårinpackning i håret och makaroner och köttfärsbiffar i munnen ;)
Har varit på gymmet för ett tag sen och efter det hoppade jag (såklart) i duschen och tänkte att mitt ny-slingade hår nog skulle behöva lite inpacknings-lyx!
har haft det inne rätt länge nu, måste nog gå och skjölja ut det innan jag blir allergisk i hårbottnen ha ha!

Är på standby sedan klockan 10.00 idag, har gått 6 timmar nu och det är fyra kvar. Jag tar för givet att jag inte blir utringd nu. Det vore lite jobbigt!

Imorgon ska jag till Jeddah, blir lite kul. Har inte flygit dit på 3 år. Folk som åker till Jeddah ska vanligtvis till Medina för att besöka Mecka. Dom är ibland klädda bara i handdukar, equal inför gud. Ser ganska roligt ut måste jag erkänna. Imorgon får jag ha byxor på mig om jag vill, istället för Kjol. Det får man om man flyger till Saudi Arabien. Kanske borde ta vara på den chansen, det är ganska skönt faktiskt med brallorna. Slipper ju ha strumbyxor, bara fot-strumpbyxor behövs.

Ha en bra helg!
Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0