Laxbiffar

För några veckor sedan googlade jag på recept på laxbiffar och jag hittade ett som jag typ följde. Dom blev faktiskt väldigt goda, åt nämligen upp resterna ikväll till middag ;). Dom smakade lika bra efter att ha varit frysta och blivit uppvärmda i mikron.

Det går verkligen jättefort att göra oxå, bara att hacka ihop allt och sen steka i ett par minuter, sen klart! Serveras me potatis o en kall sås. Mums!

Jag finhackade laxfile, blandade i salt, peppar, ett ägg, lite hackad lök (tor jag jag hade i, minns inte ens), vitlök, lite mjöl, lime, riven ingefära, lite färsk chili and voila! dags att steka!
Se till att steka på tillräckligt hög värme så att det blir en god yta på biffarna, och se till att ha tillräckligt me salt och peppar!

Prova det nån dag!

kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0