Sliiiiten

Här sitter man på fredagd eftermiddagen, klockan är tre, och jag har alltså nyss gått upp ur sängen.
Det är inge roligt att flyga nattflighter, man blir så sjukt trött (eftersom att man e vaken en hel natt)
Och sen ska man försöka sova under dagen vilket inte är samma sak som att sova nattetid, tycker jag iaf.
Jag är alltuid jättesliten efter att jag sovit, även om jag lyckats sova 6 timmar.
Så hela denna dag är ju förstörd, trist! För det är ju helg!
Imorgon har jag standby mellan 10.00-20.00 tror jag det var, iaf vet jag att den börjar 10.00. Jag hoppas jag blire utringd faktiskt! På en lång turn around eller till London eller nåt.
Mest troligast blir jag nog ej utringd, så jag får allt sitta här o vänta i huset hela dagen.... trååååkigt!

Jaha vad ska man göra nu då..... äta lunch kanske. Tur jag har lunch rester kvar sen igår. Orkar inte precis gå o handla o laga mat!

det bästa som hände idag var iaf att jag fick prata med mion bästaste bästis Pia på skype i morse!
jag var lite små-trött eftersom jag kom direkt från flighten, men det gjorde inget!
Jag saknar dig Pia!!!! många kramar till DIG :)

Flighten då, hur gick den? Jo den var soft. Jag jobbade i första klass och vi hade 4 gäster dit, och två hem. Inte så jobbigt med andra ord. Det var light load i de andra xonerna oxå. Jag flummade runt lite och hjölpte till i buissnessklass lite grann, men mest latade jag mig uppe i Loungen. Det var så många crew och så få gäster, man ska inte jobba ihjäl sig i onödan ;)
Flög med en gammal bekant jag inte träffat på flera år, så vi snackade och fördrev tiden ganska bra iaf.

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0