Det nya livet

Går ju inte så bra märker jag....
Ställde mig på Japanskans våg i morse och fick en chock. Det måste vara så att hon har pillat på inställningarna sedan jag tjuvvägde mig på den senast...... När det nu var? en månad sen kanske.
För jag är INTE nöjd över vad den visade! Så där direkt på morgonen när man ska väga allra minst....

Nu har jag tagit på mig gymkläderna och nu ska jag ut och powerwalka!!! Det var en månad sen sist typ, Fy fabian var slö jag varit. SUCK!

Denna vecka har vi ju dessutom frossat på alla möjliga goda middagar och luncher med alla hjärtans dag och allt. Och före det var jag ju i sydafrika och njöt av oxfile och rödvin dagarna i ända. Inte bra för vikten ha ha!

Beach 2011 är ju här om typ 2 veckor. Är hemskt sugen på att lägga mig på playan i år---INTE!

Adios! Ut o kut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0