Airport standby

Idag har jag flygit till Kairo och det tog ju minst en evighet och hela dagen! Trodde att man skulle få vara ledig imorrn men icket sa NICKE!!! Så imorgon har jag turen att få sitta 4 timmar på flygplatsen och vara på STANDBY... ja om jag inte har oturen att bli utringd på en flight vill säga! Vet inte vad som är värst.
Det är rätt trist att sitta på flygis. Man blir oxå grymt utstirrad av alla människor. Det är verkligen nåt med uniformer va?! ;) !

Kairo var ok, ja nu i efterhand kan jag väl iaf säga det. Men det var jobb jobb jobb. Jag jobbade i ekonomiklass och även om det kan vara trevligt som omväxling (OM PLANET INTE ÄR FULLT!) så är det oxå jobbigt för ryggen...
Som ni minns så har jag ju ryggont. Som inte helt och hållet har gått över tyvärr.
Jag har varit otroligt försiktig nu när jag jobbat dock så det är på väg bort tack och lov :)

Hur som helst. Kairo-resenärerna var faktiskt inte så jobbiga som dom kunde ha varit. Iaf dom på "min sida" var helt ok.

Nä nu är det dags att hoppa i säng eftersom att jag måste gå upp om 9.5 timmar igen. SUCK!
Trodde ni att jag är ledig efter imorgon? nej då hade ni fel! Den tionde ska jag nämligen flyga till istanbul fram och tillbaka.... Jag jobbar som ett djur denna månad!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0