Aj aj aj :(

Nu har jag gått och fått ryggont, igen... det var ju bara några månader sedan sist..
Det kommer från jobbet och inget annat, ibland sliter man ut ryggen när man bär containers upp och ner från högt till lågt och från golvet till högt ovanför huvet. Suck, jag kände på väg hem från Bangkok att det var på G. och igår vaknade jag med ryggont och idag var det ännu värre. Inatt gjorde jag typ ingenting eftersom att jag jobbade i första klass igen och det var tomt. Men ändå blev det värre.

Nu har jag iaf varit på massage, vi får se om det hjälper.Ont som tusan gjorde det iaf! Jag hatar massage när det gör ont! Är det inte meningen att massage ska vara skööönt????
Jag är ledig i två dagar nu så det känns bra. Sen ska jag till Manchester och det kommer bli en tung flight det vet jag. Så jag HOPPAS jag är "frisk" tills dess.

Nu blir det tacos med Louise. Mumma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0