God morgon!

Klockan är tolv och det är väl dags att äta frukost. Fuck det där med att ställa tillbaka dygnet. Imorrn kväll drar jag ju till Melbourne och det är lika bra att va inställd på vaken natt ;)

Har nyss bokat en flygbiljett till Athen. Om allt går som det ska så åker jag och Fredrik dit den 27e på morgonen när jag landat från Melbourne!
Det blev inge Petra eller Beirut tyvärr. Men Athen blir ju garanetrat trevligt! Det var ju nästan 8 år sedan jag var där och jobbade som Volontär på ett barnhem i Voula eller Glyfada eller var det nu låg. Har faktiskt glömt hur det ser ut inne i stan eftersom jag bara var där en gång!

Jag längtar efter tzatziki, souvlaki, grekist sallad med Feta..... och att gå runt i en normal stad och strosa!

Håll tummarna nu att resan blir av!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0