Nytt år, nya löften :)

Jag tänker absolut vara så där patetisk, som ungefär 95 procent av alla andra är, nu den 1a januari.
Det vill säga jag tänker starta mitt nya liv !!!!!!

Jag ligger iaf bra till med tanke på att jag inte partajade igår utan vaknade pigg o kry imorse, redo för nya tag!
Mina nyinköpta SVINDYRA träningsskor ligger framme och dom ska jag inviga om ett tag, när solen blivit svagare :)
Enligt Fredrik så har jag dom absolut bästa springskorna man kan ha, typ. Dessutom påstår han att dom kostar dubbelt så mycket i Sverige. Så jag var ju bara tvuuuuungen att köpa dom!
som Louise uttryckte det:
"Nu ska jag köpa svindyra träningskläder så att jag MÅSTE börja träna igen"

Mitt stora problem är ju mitt jobb. Det är skitsvårt att äta rätt och att motionera när man jobbar helt oregelbundna tider. Dag, natt, kväll, morgon, ja man är trött nästan jämt!!!!
Och nu har jag ju fått ett så sjukt dåligt schema i två månader i rad vilket gör att det är ännu svårare att "Leva rätt"

Jag är ju gansk smal och lägger inte på mig vikt så lätt, men det har börjat gå utför året som passerade tycker jag... Jag är övertygad om att det inte hade hänt om jag hade haft ett annat jobb och kanske varit lite mindre lat då ;)

Så nu gott folk!
Nu startar VI våra nya liv!

:)


så här ser dom ut ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0