Bio gånger två

Har sett "Inception" med Leonardo Di Caprio och "Knight and day" med Tompa och Cameron Diaz.
Betyg?
Inception var två och EN HALV TIMME lång............. minst en halv timme FÖR lång. Väldigt avancerad film som jag nog skulle ha förstått mig på battre om jag hade haft svensk text. Jag uppskattade den inte så himla mycket, men den hade en ganska intressant ide. Men i min hjärna blev det för komplicerat!

Knight and Day, ja den var väldigt lättsmält, o-verklighets trogen och helt enkelt ganska trevlig underhållning!
Tompa har pumpat upp sin gamla kropp o såg rätt nöjd ut med sin actionroll :)


Bio är roligt, nästa film blir SALT med Angelina Jolie. Har ingen aning om vad den handlar om men den hade premiar igår natt i Abu dhabi iaf!
Sommar i abu dhabi betyder BIO! (Har visserligen inte varit på hela sommaren, men nu ska det bli mer!)

Kram och hej!


Den komplicerade filmen..... rekomenderas ej för ett lätt söndags slappar mys!


Cameron och Tompa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0