Friday night ;)

Här i abu är det fredag kväll ikväll, egentligen är det ju torsdag det vet jag, men här är ju torsdag kväll en helg kväll.
Jag o Louise har ätit tacos, min japanska roomie högg oxå glatt in på taco buffen. Döm dock av vår förvåning när vi såg att hon åt tacosen med pinnar!!!! snacka om skills!

Kan ju oxå berätta att jag har fått flera presenter av japanens MAMMA! ?? Tydligen är det någon slags gest av respekt eftersom att vi bor ihop men jag är mer senior och har varit i företaget längre än henne. Haha det är så annorlunda det här med olika kulturer!

Idag fick jag reda på att vi ska börja flyga till Seoul i slutet av året, coolt! Jag vill jättegärna åka till sydkorea o kolla in läget! Allra helst vill jag ju flyag till japan, men eftersom jag inte är tränad för den speciella japanska servicen, så får jag inte....än så länge.

Imorgon ska jag flyga till sydney. dryyyyyyyyyyyygt

Kram och hej!

!
Noriko äter tacos med chop sticks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0