Lite bilder från paris!

Här kommer några bilder från Layovern i Paris :)


Middag på Le Place i Roissy


Världens godaste tomat och mozzarella sallad!


Världens näst bästa Michael Jackson


Mycket underhållande karl!


Den ivriga publiken Lousie och Denilson



SÅ ÅKTE VI IN TILL DEN STORA STADEN



Titta vad jag hitta!


Skål för världens dyraste cappuccino på Champs Elysse!


Vältrafikerad gata den där.....


Undra om det blev några bra kort.....?


Ett ganska så stort träd gjorde att jag såg ganska liten ut ändå ;)


Vet faktiskt inte vad för slags byggnad där framme. Men säkerligen nåt känt!


Jag och min nya vän


Kan ju inte INTE lägga ut bilder utan att Eiffeltornet får vara med på ett hörn!


Sen kom vi hem till hotellet igen


Louise pluggade biologi och jag njöt av både det ena och de andra


"Marabou Winter"
Vilket fiasko! Denna smak kan knappast ha blivit en storsäljare.
Vi åt två bitar och sen gick det bara inte mer.....smakade kvalmigt, sött och allmänt ofräscht!


En av många harar som bor runt hotellet. Söt!

Tack och hej för denna gång!



Kommentarer
Postat av: Tore

Även om det naturligtvis har sina sidor att bo i Abu Dhabi och även om själva flygningarna förstås kan vara slitsamma - så är det inte ett så dumt jobb emellanåt ändå...

Kram Pappa

2010-07-19 @ 17:12:27
Postat av: Kristin

men jag gillar faktiskt marabou vinter. om den inte blev uppaten sa vet ni ju vart jag bor

2010-07-26 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0