ont i ryggen :(

Här sitter en kviga som har väldigt ont i ryggen. Jag har ALDRIG ont i ryggen så detta känns inte bra.
Det började efter att jag hade haft min 4.5 timmar långa vila i flygplanets crewrest, jag måste ha sovit på nåt konstigt sätt alltså.
Jag har ont i nedre delen av ryggen, speciellt om jag stracker på ryggen. Det ar alltså ok att sitta som en hösäck, men det kan ju inte vara speciellt nyttigt liksom??
och om jag går eller står så gör det ont. snyyft!

Jag hoppas detta går över alltså. Ryggont är ju inte att leka med.
om 3 dagar ska jag flyga till Manila, det är en lång flight så jag hoppas verkligen jag är "frisk" till dess.

Tack och hej för denna gång!
Återkommer med ett inlägg senare, kanske om sydney eller nåt :)
Så här såg jag ut för nån vecka sen när jag skärde lök med sminket på.....!
Ungefär så här ledsen som jag ser ut på kortet, känner jag mig nu pga ryggontet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0