Underbara Sverige del 3

Det tar himla lång tid att ladda upp bilder, det är därför jag fått lov att dela upp det i etapper...
Här kommer iaf del tre med mer bilder


En tävling som jag självklart vann!!! man har väl varit med förr  !


kvällens sista tävling.......


Vanns av norrbaggen nr uno, Espen!


Promenad dagen efter. Det söta värdparet Mattias och Pia


vacker sommaräng (ja jag är besatt av svensk sommar....)


i norrland var det lite kallare...... var tvungen att linda in mig i en filt i sommarstugan vid havet


Världens finaste sommarstuga 1


världens finaste sommarstuga 2


Vackra vännfors!


middag i ett förtält :) mysigt! (i husvagnen jag är delägare i ;) ) hihihi


lite bäbis mys me lill-Marie! Förrut var hon lill-Nicke. Söta lilla Ella!


Fina tjejer som ordnat överrasknings kväll åt mig!! :) Elin, Mona, Pia


Monas nya crib!


Fina Johanna och jag


Griseknoens största fiende..... grillmästaren Monana!


ute i natten....


jag och min andra halva!


sista dagen innan jag åkte till abu, kom värmeböljan till Umeå!
Anstormning på Nydala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0