Underbara Sverige del 1

Tillbringade 16 underbara dagar hemma i varldens vackraste sommarland Sverige!
Hann med stockholms sightseeing, sommarstuge mys utanför Åkersberga, Midsommar i vackra Stäudd utanför Köping samt 9 dagar hemma i Umeå.
Har varken tid eller ork att beratta om allting men jag tänkte att bilder säger mer an tusen ord, så här kommer ett litet axplock ur min semester!



Sommarblommor på skansen (och en blek figur jag ej vill namna vid namn!)


Allsång på skansen en vecka före premiären! Man måste komma i tid för att få en plats!


Stockholm ÄR vackert.... det måste erkännas trots att jag är en Norrlänning... ;)


Klockrent! men vid närmare eftertanke är jag nog inte så kontinental ändå!


Lustigt värre i lustiga huset på Gröna Lund! Coneheads #2


En svalkande grevendals cider kändes helt rätt i värmen!


Räkmacka, öl och en rolig farbror med servett på huvudet, gör en trevlig lunch :)


lite orolig kvinna sittandes på ett sunkhak på Malmskillnadsgatan .....!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0