VÄRLDENS härligaste duschcreme!!



Jag köpte detta tre pack med showergels i New york för ett par veckor sedan.
Har velat skriva ett inlägg om det sedan dess men har inte orkat ta ett kort på flaskorna ;)
Hitta denna bilden på www.philosophy.com hemsida.

Märket är alltså Philosophy och dessa tre duschkrämer luktar FANTASTISKT!!
Den med ananas-kokos luktar som en isglass man åt när man var liten
Den med apelsin-kokos luktar precis som dom där choklad halvmånarna man kan köpa i sverige, vad heter dom...?? ja ni vet nog vilka jag menar iaf
Den med lime lukt är oxå helt underbar!

Jag har provat många duschkrämer i mina dagar men dessa alltså, slår allt!!
Köp dom om du kan!!!

kram och hej!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0