Jippie någon läser min blogg ;)

Måste nog skriva ett till inlägg eftersom jag ser att jag redan fått två hela kommentarer på min blogg!
Yes, någon läser den liksom :)
Tack mamma och Petter ni var först !

Eftersom jag känner mig oerhört peppad på denna blogg för tillfället så lägger jag upp lite bilder som ni kan titta på alla mina kära läsare :)

Tänkte att jag lägger upp kort på min nya fina lägenhet, det är nog bara pappa som faktiskt sett bilder på den,
so here it comes!










Nej det blir inga kort på mitt rum eftersom jag IIINTE har några kort när mitt rum varit städat!

Kommentarer
Postat av: Clara

Men guuuh så nice!



LYX

2010-05-27 @ 17:07:46
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Pappa

Åh vad kul och mysigt att du startat en blogg!! Har saknat dina beskrivningar över livet där du är!

Hoppas att du har tid att vara aktiv så vi får snabba besked om hur du har det..

KRAM

Pappa

2010-05-27 @ 21:13:24
Postat av: Sofia

Kul....fint...mer bilder

2010-05-28 @ 13:04:54
Postat av: Louise

Men slut a into blogga nu da hjartat.. ;)

2010-05-29 @ 15:12:44
URL: http://louisetarden.blogg.se/
Postat av: MissEva

MissMagie eller min lilla-stora Margherita!

Vilken "first class apartment" du har.

Pojkvännen är det han som sitter i soffan?

Lägg ut en bild med hans namn så man får se hur han ser ut...

Vi har det bra, varmt här med men det når ju aldrig upp tll din temperatur. Jättekram från old boss E Mats hälasar, Felix viftar på svansen och lilla R. rör inte ett morrhår.

2010-05-31 @ 13:49:07
Postat av: johanna

men guuu tusen gånger bättre än den förra, rena rama palatset! !=)själv håller man på att flytta står kartonger överallt o man glömmer va man packat ner o vilken låda JA HATAR ATT FLYTTA

2010-06-14 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0