Äntligen!

Oj vad jag har kutat runt i flera månader efter den perfekta matbords mattan.....
Ossså satt jag hemma hos Maria igår och insåg att hon ju faktiskt hade en riktigt snygg matta till sitt bord som är likadant som mitt.
Gissa vart mattan fanns? jo på IKEA såklart! Har nog varit in där 20 gånger och säkert sett mattan många gånger men det var liksom så praktiskt att se med egna ögon att den verkligen passade till möblerna!

Så idag satte jag mig i en taxi och åkte in till stan, hutlöst va dyrt det har börjat bli med taxi, jämfört med förr.
Förr betalade man ca 38 dirham in till marina mall och 48 dirham om man åkte vägen över Sadiyath island.
Nu betalade jag 64 respektive 54 dirham! Det är ju ändå rätt dyrt om man är själv och skall åka fram och tillbaka....

Lika bra man stannar kvar i plaza, som jag ändå gör mest varje dag!

Nu kommer lite bilder på mattan, stolskuddarna jag oxå köpte samt på mig i min nya oumbärliga vinterjacka som jag oxå hittade idag....!


före


fint va!


mysiga sittdynor o mysig matta


Whalla! vilken jacka asåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0