Halv åtta hos mig

Hej igen!
Måste bara lovorda mitt allra bästa favorit program "Halv åtta hos mig" !
Jag har i flera års tid följt den engelska versionen som antagligen är föregångaren till den svenska. Den engelska versionen heter "Come dine with me" och är riktigt underhållande.

Första gången jag såg den svenska versionen var förra året tror jag och då tyckte jag det var töntigt, MEN man kan ändra sig! Jag diggar verkligen den svenska versionen mycket mer nu!

Jag älskar god mat i alla dess former, så länge den somsagt är god, helst lyxig och gärna gärna svensk ;) Så jag sitter här i öken landet och dreglar framför programmet varje måndag till torsdag!
Fy fabian vad sugen man blir på god mat! Middagsbjudningar med trerätters och goda drycker!

Undra vad man själv skulle bjuda på om man var med i det programmet?

nä huvva va sugen jag e på nåt gott nu, undra vad jag ska gräva fram ur skafferiet.....

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0