Ibland blir det bättre än man nånsin trott!

Ja herre min skapare vad jag INTE såg fram emot flighten till Paris härom kvällen. Jag var övertygad om att det skulle vara full flight vilket innebär FYRTIO pers i buissnessklass....
Men någon där uppe ville mig väl för det var bara tio ynka människor i pearl zone till allas glädje och förvåning. Ja jag trodde det inte förrän cabin chefen sa "all omboard" och vi stängde dörren!

Efter den hemska London flighten så var jag verkligen sliten och tio pers istället för fyrtio var PRECIS vad jag behövde!
Till vår stoooooora förvåning så var det bara 14 pers nu på vägen hem.... helt otroligt.
Snacka om att ha en soft dag idag asså! Vi hade dessutom catering för många fler så det fanns massor att äta. I första klass hade dom catering (mat) för 6 pers, men det slutade med en tom kabin :) . Ingen ur vårt crew gick hungriga idag inte ;)

Nu är jag dock grymt hungrig för tyvärr är det så att jag trots allt tröttnat på all denna flygplansmat ÄVEN om den råkar vara för första och buissnessklass passagerare, (dvs godare/lyxigare)
Jag måste svänga ihop nåt nu till middag, klockan e ju halv tolv så det e väl liksom på tiden!

På tal om mat, I paris åt jag mcdonalds till lunch och pizza till middag. Vilken besvikelse alltså! Donken maten smakade sunk och pommes fritten var riktigt oätbara. Pizzan var helt klart ätbar men hur i himlens namn kan det kosta 13 euro för en hämtpizza!!! vilket rån!
Den smakade dessutom inte ens en fjärdedel så gott som en äkta svensk pizza!
åhhhh vad jag längtar efter svensk kebab pizza.... mmmmm!

Imorrn kväll är det dags för en liten Dehli flight, härligt! ;) someone has got to do it.... !

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0