Incredible India

Iiiiiiiiiiiindia............Increeeeedible Iiiiiindia! Ni har väl hört reklamen? eller är det kanske bara på CNN och BCC och SKYnews dom kör den där indien reklamen, vad vet jag?

Jag ska iaf till Indien inatt, Dehli blir det. Har inte flygit dit på år och dar faktiskt. Men det är inget jag saknat. Indien flighter är jobbiga. Speciellt Bombay och Dehli är Fulla med middle class indier som verkligen vill hävda sig och gärna påpeka att dom egentligen bor i England, Kanada eller USA.
Jag flyger hellre labour-workers till södra indien. Mycket lättare att hantera!

Visst är det så att folk från länder som har både enorm fattigdom och rikedom väldigt gärna vill bevisa att just dom INTE tillhör den fattiga, outbildade skaran? så känns det iaf på våra flighter.
Folk kan säga saker som att "My name is bla bla bla and I am from US" so who cares???

Aja jag måste springa nu! får förklara mig närmare nästa gång!

kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0