Pharell Williams

Hej !
Måste ju bara berätta att jag bor på samma hotell som en Kändis! Pharell Williams, rap-star ;)
jag befinner mig i Johannesburg för tillfället. Iaf.

Hur kul som helst är detta, jag kommer alltså ner till receptionen för att möta upp crewet. Vi skulle möta upp folk även från ett annat set of crew, så jag visste ju egentligen inte vilka det var.  Jag kommr ner till lobbyn och det sitter en enda snubbe där, jag tänker att det kanske är CM eller flightdeck från det andra crewet så jag säger "hej", men får liksom inget direkt svar.... så jag skyndar mig att ta fram iphonen och fiffla med den.... för att dölja mitt misstag ;)

Sen kommer två andra ur mitt crew ner och även lite folk med öronsnäckor i örat, då har även snubben jag hälsat på anslutit sig till öronsnäcks-gänget.
En liten mörkhyad snubbe kommer ner och en annan kille går fram till han och dom tar ett kort ihop och den lilla snubben gör peace tecknet, så jag fattar att han måste va känd! och jag känner igen han, det gör jag, men vad han heter kan jag inte komma på. Så jag springer fram till den andra killen som tog fotot, och frågar vem han tog foto med, för då har den kända snubben för tillfället försvunnit. Och han killen säger "Pharell Williams!"

sen kommer Pharell tillbaka och går och gör nåt i receptionen, jag vågar inte fråga om ett kort. Nej d e inte min stil, tyvärr!!!
Sen kommer det in en hel drös med tjejer som rent ut sagt SKRIKER rakt ut när dom ser honom! Jättekul!

så ja , det var min höjdpunkt ikväll! Jag bor på samma hotell som en riktigt mega kändis, kan man väl ändå kalla honom? hm undra vilket rum... jag kanske ska hyra ut mitt tum till en groupie ;) hihihi!

jag googlade på Pharell nu och han är tydligen 38 år!!!! Men tro mig, ser ut som 17! och liten var han, typ 1.65 :)

Adios!


The man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0