Duktig :)

Ja jag är verkligen duktig känner jag. Som vanligt presterar jag allra bäst när jag har tidspress!
Idag har jag hunnit KÖRA till polisstationen och där fixat ett nytt alkohol license för 2011. Nu får jag lagligt inneha, köpa och dricka alkohol utan att riskera fängelse. Ganska viktigt dokument som ni fattar!

Efter det har jag lyckats genomföra två online kurser som företaget kräver att vi måste ha gjort innan ett visst datum. Självklart hade jag skjutit upp det till sista minuten (en vecka kvar). Men nu är det gjort! En handlade om Safety management systems, och det andra om Security...
Vet inte om jag blev nå klokare, men det är ju inte huvudsaken ;) !

Har oxå hunnit med en trevlig lunch date med Maria. Vi åt tacos som jag hade kvar rester från sedan igår. Inte en så dum lunch med andra ord :)

Nu ska jag gå och hämta ut min uniform från kemtvätten och sen ska jag gå och handla. Min älskling hämtar upp mig vid nio ikväll efter att ha varit borta väääldigt länge, och innan dess ska jag SJÄLVKLART hinna med en powerwalk !!!

Det går bra nu....

Kram och hej!


Bad hair day ? :)

Bilden är från när jag och Fredrik var i Istanbul för ungefär ett år sedan.
I slutet på januari ska vi försöka åka till Jordanien och se Petra!!!
Hoppas Hoppas det blir av! (hoppas hoppas våra scheman INTe blir ändrade)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0