Jordskalv

Igår kväll ca halv ett på natten så satt jag vid köksbordet och datoriserade, ja vad annars ;)
Och helt plöätsligt började allt skaka, väldigt lite, men det skakade. Min tomma vattenflsaka skakade på bordet och det kändes typ som om man var groggy.
Jag tänkte direkt jordskalv! Men sen hann jag oxå tänka: Nu rasar huset!!! Fuskbygge som det är! Tänkte att det kanske kanske skakade pga ett flygplan eller nåt...

hade Lena på msn chatten och skrev direkt till henne "kände du att det skakade?"
Men hon hade inte känt nåt alls. Jag skrev att jag trodde det var ett jordskalv. Men sen tänkte jag inte så mycket mer på det.

Tittade på facebook idag och det var flera som skrivit om jordskalvet! Det hände i pakistan och kändes ända till UAE. Så jag hade rätt ändå! I dubai hade folk till och med gått ut ur sina hus. Så det måste ju ha känts mer där. Här skakde det i typ 8 sekunder. Blev inte direkt rädd !

Jaja, det var min historiska händelse det!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0