Matematik B


Visst blir ni avundsjuka....!???


Det är inte alla som har så HÄR roligt på sina lediga dagar.... ;)


När jag läste Matte B på gymnasiet så var den kursen det absolut värsta, svåraste och mest ångestframkallande som jag nånsin pluggat....
Jag gav upp efter en månad och visste att jag skulle få IG.
Två år senare försökte jag läsa upp Matte B på Komvux men gav upp efter fyra lektioner. Det var inte så himla lätt att jobba heltid och försöka plugga Matte B, samtidigt. :(

Jag är ju inte ensam om att ha IG i detta tyvärr väldigt viktiga ämne (om man nånsin vill plugga på universitetet).
Nu har Pia börjat läsa Matte B hemma i Sverige och jag vill inte vara sämre! Tillsammans ska vi klara det!
Tyvärr eftersom att jag inte bor i Sverige så får jag inte studera gratis via internet på NTI. Nej jag har varit tvungen att punga ut 2000 kronor för att Läsa via Hermods.
Mina lösenord till online kursen har inte kommit än. Så just nu kör jag bara självstudier med boken som jag köpte för ett halvår sen... Ja det var tänkt att jag skulle börja i höstat ;)
Det är SVÅRT!

WISH ME LUCK!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0