Pinigt på hotellrummet!

Tänkte bara att jag måste berätta vad som hände när jag var i Manchester för ett par dagar sedan. Jag skrattade rätt mycket själv åt det iaf...

Jag for ju till manchester utan någon packning eftersom att jag bara skulle vara på hotellrummet i 17 timmar innan det var dags för hemresa igen.
Väl på hotellet så tog jag mig ett härligt hett skumbad, det var verkligen längesen jag badade i ett badkar! Det är minst sagt underskattat faktiskt! Speciellt på hotell bör man ju passa på eftersom att badkaret liksom är rent! (eller ja det får man ju hoppas iaf ;)

Iaf, efter badet så ringde jag efter roomservice. Jag hade tittat i room service menyn länge och väl och insett att allting som var någorlunda prisvärt förmodligen skulle smaka skit. Dessutom tror jag inte riktigt på iden att beställa en stek och tro att den ska vara smarrig när den kommit upp på rummet liksom.
Jag bestämde mig för att beställa nån slags pasta och även en pizza som jag delvis tänkte äta till frukost! Jag var verkligen vrålhungrig och jag visste att jag inte skulle bli mätt på endast en pasta.

Jag ringde roomservice och en ung kille svarade. Jag beställde min pasta och han frågade om jag ville ha något mer. Då sa jag att jag även ville ha en pizza som jag skulle ha till frukost. Det tyckte han var väldigt roligt och vi började båda att skratta i telefonen. Det var ett ganska roligt samtal och jag berättade även att jag var från ett flygbolag (för att därmed få min rabatt på maten)

Iaf, när jag lagt på luren så började jag leta efter en morgonrock, men det fanns tydligen ingen på rummet. Detta var ju lite drygt eftersom jag inte hade med mig några som helst kläder utan bara uniformen och ett par rena trosor!
jag insåg att jag skulle va tvungen att öppna dörren iklädd en handduk till den som nu skulle leverera maten till mig. Jaja, det har man ju gjort förrut när morgonrocken har fattats.

En halvtimme senare ringer det på dörren och jag öppnade. En kille kom in med min mat och jag bad om att få den placerad på sängen. Han visade upp pastan och sen skrattade han och sa att här hade jag min frukost, det vill säga pizzan!
Aha det är du sa jag, som svarade i telefonen! lite kul sådär.
Jag försökte förklara att han borde säga till sin chef att hotellet borde tillhanda hålla morgonrockar eftersom jag inte hade några kläder med mig och därför var tvungen att sitta i handduk.
Han frågade varför jag inte hade några kläder med mig och jag sa att jag bara hade uniformen och pekade på stolen en meter bort där allt var upphängt. När jag pekar så inser jag att min illrosa BH ligger högst upp i högen och liksom STIRRAR killen och mig i ögonen! PINSAMT!!!!!!!
hade jag vetat det hade jag ju såklart gömt den innan jag öppnade dörren! Det blev verkligen lite pinsamt eftersom han måste ha trott att jag liksom VILLE visa upp min BH för han !!! PINIGT!

När han hade gått så utbrast jag högt "PINSAMT" för mig själv och skrattade. han skulle ju faktiskt ha kunnat tro att jag var en liten vampig flygvärdinne tjej som mer än gärna ville visa uppmig halvnaken och med mina underkläder upphängda för hans beskådan!

tror ni inte att han ringer typ 10 minuter senare och frågade om maten smakade bra och om det var något annat han kunde göra för mig..... ha ha ha DET är inte standard att roomservice personal ringer och frågar hur maten smakar! Har ju ringt efter mat massor av gånger i mina dar!

Ja ja, lite småroligt var ju detta. Tur jag inte såg han någe mer!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0